Bill Kaulitz amint letette jrmvezeti jogostvnyt, berohant a BMW stuttgarti szalonjba, s egy tbb mint 25 milli magyar forint rtk kocsit [egy BMW 6-os Cabriot] hozott ki.
Egy 6-os BMW Cabrio magyarorszgi ra: [click]
Videk:
BMW 650i Cabrio [click]
Tom a Cadilac Escalade-al, Bill a 6-os BMW-vel [click]
Bill s a BMW [click]
A BMW [click]
Sajt vlemny: A BMW mr alapbl zembiztos, biztonsgos s knyelmes autkat gyrt. Billnek n szinte reztem hogy az egoja miatt 'B' bets autja lesz.. szmtsba jtt teht a BMW ami alapbl nmet cg, na meg a Bentley, az autk csszra, ami meg a BMW cg tulajdonban ll. Meg amugy minden 2-dik, 3-dik nmetnek BMW-je van, s valamivel olcsbbak is mint a Bentleyk [egy BMW mrkj autt mr kapsz hasznltam msfl millirt is, de egy Bentleyt mg hasznltan se adnak 30 millirt.. ennyi a klnbsg :D] Az Escalade [Tom autja] mltn irigykedhet a 'kicsi' BMW-re, mivel a BMW 6-os cabriokat ltalban 250-nl leszablyozzk, de apa egyik haverja [Szabolcs, az akit tavaly elkaptak egy Lamborghinivel egy gyorsulsi versenyen amikor sszetkztt egy Ferrarival..benne volt a tv-be meg az jsgban is] mondta mert neki is van egy ilyen 6-os cabrioja, hogy az M7-es autplyn 270-nel ment, de mg ment volna az aut... szval sokat tud az biztos. Az Escalade 405 Le [ler] amiben vglis ersebb a a 333 Le-s BMW-nl..
Egy kis lers rla:
"Annyira szp, hogy mr fj. gy megy, mint a veszedelem. Hangja fenomenlis. lmnyhegyeket ad. Hogy semmi rtelme? rbl jobbfajta lakst vehetnnk? Kit rdekel? Dupla BMW 645Ci Cabrio teszt. Szval az a nagy helyzet, hogy egy olyan autt sikerlt kiprblni, amit mr nem is lehet kapni... Trtnt, hogy a honi importr jvoltbl pr napon t egy BMW 645 Ci Cabrit rezhettem a magamnak, csakhogy azta ezt a vltozatot felvltotta az j 650-es blokkos. Kzte 400 kbcenti, 34 ler, 40 Nm, s egy pr forint. De sebaj! Htrbb "lapozva", alapadatok rovatunkban mr a 650Ci Cabrival lehet ismerkedni a szmok nyelvn, s ht a tesztelt modell sem volt olyan vszesen gyenge, hogy ne lln meg a helyt akr utdjval szemben is. Meg akrki mssal. Mert a legends eldk (j) tjn jr 6-os Bms 333 lerejvel is akkort ment, hogy az valami eszmletlen. Nyolc henger V alakban, 4,4 liter, a hajts htul, Valvetronic, azaz vltoz a szelepvezrls, a hang felhbortan pards, 450 Nm, 6 msodperces szzas sprint, a szoksos, korltozott 250-es vgsebessg... Dbbenet. Mindezt persze jval hszmilli fltti rrt - a minden fldi jval felvrtezett tesztautnk radsul kzelebb volt a harminchoz, mint a hszhoz... A kistestvr 630-as (6 henger, 258 ler) amgy 3,8 millival olcsbb, a kabri-felr pedig gy 2,2 milli forint a kuphoz kpest. Merthogy motorosan nyithat-zrhat vszontets kocsirl van sz. s az j is, meg nem is, ha kabri a drga. J, hiszen tettlen autzni egszen ms, egszen klnleges, s ht tulajknl nem felttlen elhanyagolhat szempont, hogy jl lssk a npek, k lnek abban a csodban, nekik van ilyen, nem msnak. Rossz a kabri, ha ki akarjuk autzni a gpszrnyet, ha igazbl szmt, milyen merev is a kasztni, mennyire egy az ttal. s a BMW-fle sebessgtartomnyokban bizony nem mindegy, mennyire csavarodik a ruha, hogy mennyire hinyzik biztonsgilag a tet. Nos, 6-osunk kabriknt is szigor, merev sportluxusaut. Ms, hogy a nyit-csuk szerkezet miatt nehezebb a kupnl, s megint ms, hogy a tet vszonsga okn nagyobb a menetzaj, mint ltalban (de a csomagtart is). Meg, mint ahogy azt az ember elvrn ebben a kategriban. Eskszm, jobb gy 120-szal, szlfog hlstul nyitottan flanglni, mint zrtan - ha msrt nem, ht csak a motor- s kipufoghangokrt, hogy mg tisztbban, mg brutlisabban tmadjanak. Persze mit sem rne ez a csodlatos muzsika llegzetelllt menetteljestmnyek nlkl - Bmsnk szerencsre nem okoz csaldst, st. Egszen a vgsebessghez kzeli rtkekig brhonnan, brhogy hatalmas vehemencival ldul megfel, az se nem zavar, hogy a vlt egy hatsebessges Steptronic automata. Na ja, manulissal mg szuperebb lehet, de a kzileg, vrb sportosan is tologathat-hzogathat szerkezet is nagyon finom. Mintha "gondolkodna" egy-egy kapcsols eltt, mintha megtorpanna - de egszen biztosan nem lassabb a sofrnl, hacsak nem valami berprofi versenyzfle a lelkem.

Nem knny megllnia a szerencss tesztelnek, hogy ne nyomja folyamatosan, kkemnyen, vissza-visszalasstva, fkezve, majd jfent padlgzzal, sokat vltva, hzsakat kanyarogva, szgyenletesen gyorsan sztrdzva, a lmpnl trztatva, mindig s tnyleg mindig vigyorogva, elmulva, ksznve. Knyelemben s biztonsgban. Megviccelni a hatost (plusz magunkat, utasunkat, mindenkit) csak a menetstabilizl elektronikk garmadjnak kiiktatsa utn lehet, de csak vatosan, vigyzva az abnormlis felnikre, gumikra, krnyezetnkre. Aprop, krnyezet: egy 4,4 literes V8-as esetben sajnos arrl nem beszlhetnk, hogy s gazdija milyen zld is: a 645-s szndioxid-kibocstsa ktszer nagyobb, mint mondjuk 320d kisccsnek, s ht zemanyag-fogyasztsa sem egyszer. A budapestes, vidkes, mindenes tesztidszak alatt nlunk 14-15 liter benzint krt szz kilomterenknt. Ami a tudomnyait s az adomnyait tekintve amgy nem is olyan durva.
Egy ilyen meseautrl parlrozva olyasmi ttelekkel meg nem foglalkozunk, hogy fenntarts, szervizels, adk, biztosts. Az azrt kiderlt a 645 Ci Cabrio volnja mgtt betyrkodva, hogy nagyon gyllt a vilg, roppant irigy volt, feltnsi viszketegeknek vastag pnztrcval, illetve fejlett kivagyisgos "rtkrenddel" ht klnsen ajnlott egy ilyen BMW siets beszerzse. n mindenesetre parkolni nem mertem a belvrosban, utcn nem hagytam, haza nem mentem vele - kincsem a cges mlygarzsban vrta a napi bevetseket.
![Forrs: [origo]](http://www.origo.hu/i/0510/20051007bmw645cic1.jpg)
![Forrs: [origo]](http://www.origo.hu/i/0510/20051007bmw645cic3.jpg) |
|
Ettl aztn az is egyrtelm szmomra, hogy egy ilyen hatos, plne egy kabri msodik, de inkbb sokadik aut lehet csak. De jut eszembe, ismertem korbban egy srcot, volt neki egy akkoriban felfoghatatlan 530-asa, is. Meg egy Trabantja. s utbbival intzte dolgait, nhanapjn meg kigurtotta a Bmblt, megjratta, megmutatta, kilvezte, visszadugta. Na mindegy, egy 645 (vagy ugye most mr egy 650, de akr 630 Ci Cabrio is) jtk, j drga, j jtk, rmforrs, mtrgy, szerelem, hbort, satbbi.
![Forrs: [origo]](http://www.origo.hu/i/0510/20051007bmw645cic8.jpg)
Jaj, csak ne lenne ennyire gynyr... Szembl, oldalrl, htulrl, fentrl, mindenhonnan megkap, lenygz, rjt. Nem is mennk rszletekbe, nzzk csak meg a kpeken s az utcn, ha sszefutnak, s nem ppen ngyszzhsszal, veltrz hrgssel tp vele az, aki. Nekem egybknt a kup jobban tetszik - ahogy a legends M635CSi vagy a 850CSi is rabul ejtett. , szval, most meg a hiperbrutl M6, attl ksz vagyok.
![Forrs: [origo]](http://www.origo.hu/i/0510/20051007645cicabr.jpg)
De befejeztem az mlengst, olyanokrl meg, hogy hvs, minsget raszt bels, rettenet knyelmes, combtmaszts sportlsek, a szoksos iDrive, de klma s hifi kln is, kivehet-betehet pohrtart, parny rekeszek az aprsgoknak, szks hely a plusz kett titrsnak, a hts szlvd kln, vegbl, HUD, azaz szlvdre vettett infk, kivilgtott dizjnkszb, s mg sorolhatnk, de nem, minek.
![Forrs: [origo]](http://www.origo.hu/i/0510/20051007645cicabr1.jpg)
Na viszlt, mindenkinek azt javaslom, hogy, ha teheti, pattanjon befele egy 645, ok, most 650Ci Cabriba. Ha nekem lesz, amit azrt ktve hiszek, meggrem, jelentkezem, s minl tbb olvasnk is jl kiprblhatja."
forrs: origo.hu |